FORMY PŁATNOŚCI |
SPP | |||||||||||||||||||||||||
Wpisany przez Administrator | |||||||||||||||||||||||||
czwartek, 26 maja 2016 10:40 | |||||||||||||||||||||||||
- minimalna opłata za parkowanie wynosi 1,00 zł (co odpowiada pół godziny postoju). Pamiętaj, że parkomat nie wydaje reszty – wrzuconą sumę pieniędzy przelicza na opłatę za postój. - wykupienie biletu parkingowego powinno nastąpić niezwłocznie po zaparkowaniu pojazdu w SPP za cały przewidywany czas postoju. - bilet winien obejmować cały, przewidywany czas postoju, - uiszczona opłata uprawnia do postoju pojazdu we wszystkich strefach płatnego parkowania do końca opłaconego czasu. - w przypadku stwierdzenia niesprawności parkomatu należy wykupić bilet parkingowy w innym parkomacie. - parkomaty posiadają możliwość przyjmowania opłaty po godzinach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i przenoszenia jej na następny dzień funkcjonowania strefy.
Taryfikator obowiązuje od 01.06.2016 r. W Urzędzie Miejskim w Krobi, ul. Rynek 1 (biuro nr 5), po wypełnieniu wniosku, można nabyć miesięczne karty abonamentowe w cenie 100 zł za miesiąc kalendarzowy. Należność z tytułu wykupienia karty abonamentowej należy wpłacić na rachunek bankowy Gminy Krobia: Bank PKO BP S. A. 89 1020 4027 0000 1302 0806 2582 ( w tytule przelewu wpisać należy: opłata za kartę abonamentową SPP oraz podać numer rejestracyjny pojazdu ). Taryfikator obowiązuje od 01.06.2016 r. W przypadku korzystania z płatności mobilnej należy oznakować pojazd, umieszczając za przednią szybą w widocznym miejscu bezpłatną winietę „Parkuję z moBILET”, którą można wydrukować ze strony internetowej www.mobilet.pl lub otrzymać w formie naklejki w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Krobi lub w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Krobi. Usługi mobilne / moBilet/ pozwalają na dokonywanie płatności za postój w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. Opłaty za parkowanie rozliczane są za rzeczywisty czas parkowania z uwzględnieniem opłaty minimalnej. moBilet działa na zasadzie usługi prepaid (przedpłaconej), tzn. aby skorzystać z możliwości parkowania pojazdu należy posiadać środki pieniężne ulokowane na koncie utworzonym w danej usłudze. W przypadku niemożności skorzystania z Systemu moBILET, Użytkownik zobowiązany jest do wykupienia tradycyjnego biletu parkingowego. Korzyści płynące z wnoszenia opłat za pośrednictwem usług mobilnych: - oszczędzasz czas, ponieważ nie biegasz do parkomatu i z powrotem; - płacisz za faktyczny czas parkowania z dokładnością co do minuty; - nie musisz przewidywać czas postoju; - nie musisz troszczyć się o gotówkę, a tym bardziej o drobne do parkomatu. Płacisz z e-portmonetki zintegrowanej z kontem moBILET; - parkujesz bezstresowo – ewentualnego przedłużenia parkowania dokonujesz korzystając z telefonu; - w każdej chwili za pomocą telefonu możesz sprawdzić ile czasu Twój pojazd stoi zaparkowany. Więcej informacji oraz szczegółowy opis usług znajdziecie Państwo na stronie internetowej usługodawcy:
Jak to działa: Płatne parkowanie
Parkując w SPP nie musisz z góry płacić w parkometrze za postój. Masz moBILET? Odpowiednio OZNAKUJ SAMOCHÓD + , a za parkowanie zapłacisz przez komórkę: + uruchamiasz aplikację moBILET, wybierasz „Parkowanie”; + wybierasz pojazd i określasz przewidywany czas postoju; + potwierdzasz rozpoczęcie parkowania, a aplikacja zdalnie aktywuje bilet w systemie; + kontroler SPP sprawdza Twój status po numerze rejestracyjnym samochodu; + w każdej chwili możesz zdalnie przedłużyć ważność e-biletu albo zakończyć postój; + płacisz z konta przedpłacanego tylko za wykorzystany czas! Za postój w wyznaczonych miejscach SPP, w przypadku pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, nie pobiera się opłat. |